Stine Sofies Stiftelse

9 av 10 barn kan glede seg til juleferien

Stine Sofies Stiftelse

2024

Stine Sofies Stiftelse

9 av 10 barn kan glede seg til juleferien

Samtidig vokser 1 av 10 barn opp med vold og overgrep i hjemmet, og får det ofte verre i juleferien.

I denne kampanjen var målet å øke kunnskap til Stine Sofies Stiftelses arbeid i kampen for en trygg barndom, men når tematikken er så tung og alvorlig, var hovedutfordringen å finne et formspråk som lot oss snakke høyt om problematikken uten at mottager lukker ørene og ser vekk.
 

Sammen med Stine Sofies Stiftelse landet vi på en fleksibel retning, der vi kunne justere vektingen mellom: at de fleste barn går en fantastisk jul i møte, omringet av trygge voksne, og at det er mange barn som gleder seg aller mest til den er over.

En slik tilnærming gjorde det samtidig enklere å tilpasse kampanjen til ulike samarbeidspartnere, slik at de lettere kunne stille seg bak og spre den videre i egne flater.

Les mer
Radio 01 -
Juleferie
Radio 02 -
Radio 03 -
Radio 04 -

Resultater:

Omtale:

Om produksjonen:

Filmproduksjon: Cakao Film

Radio: Verdens Sterkeste Mann

Musikkbyrå: Ekko Agency

Musikk: Espen Gjelstad Gundersen - "Glade Jul - Silent Night" (Sony Music Entertainment Norway)

Resultater:

Omtale:

Om produksjonen:

Filmproduksjon: Cakao Film

Radio: Verdens Sterkeste Mann

Musikkbyrå: Ekko Agency

Musikk: Espen Gjelstad Gundersen - "Glade Jul - Silent Night" (Sony Music Entertainment Norway)

Oppsumering

Omtale

Involverte

Filmproduksjon: Cakao Film

Radio: Verdens Sterkeste Mann

Musikkbyrå: Ekko Agency

Musikk: Espen Gjelstad Gundersen - "Glade Jul - Silent Night" (Sony Music Entertainment Norway)