Det handler om å gjøre veien fra
strategi
til
kreative uttak
så kort som mulig
Vår tilnærming baserer seg på hvordan vi i samarbeid med noen av landets største merkevarer har gjort de til noen av Norges mest effektive annonsører. Strategi og kreativitet jobbes ut som et samlet produkt av et mindre kjerneteam.
Tradisjonelt har veien fra forretningsstrategi til reklame uttak ofte blitt til en hviskelek ikke bare mellom annonsør og reklamebyrå, men også innad i byrået. Hos oss møter du ett samlet team som i tett samarbeid med marketing utvikler strategi, idé og kreative uttak uten interne briefer eller overrekkelser mellom ressurser i byrået. Det reduserer interne prosesser, men krever samtidig mer av alle som jobber i Smeh. Det krever også mer av kundene, der de blir nære samarbeidspartnere og mer involvert i den kreative prosessen.
Denne måten å samarbeide på sikrer at det riktige budskapet blir løst på den smarteste måten. Det er sånn vi sammen med kundene kommer frem til ideer, konsepter og kampanjer som skaper forretningsverdi, gir målbare resultater og flytter merkevarer. Vi i Smeh har gjort det før og skal fortsette med det.
Et uavhengig byrånettverk
Smeh er del av et byrå-nettverk med en felles investor i ryggen, men med helt separate bunnlinjer. Målet er å samle de flinkeste folka innenfor hvert sitt fagfelt i uavhengige, partner-eide byråer med komplementære tjenester. Vi samarbeider når kundene trenger det, men vi har ikke et «byråhus» som krever det.